
:شال و کلان کن آسمون خیسهxa0چترتوا واکن گریه بارونهxa0حال و هوای برگ ریزون چشماموxa0پاییزم نمیدونهxa0پروانه ها وقتی که می سوختنxa0تقدیرتو دوختن به تقدیرمxa0هر وخ دلت می گیره می سوزمxa0هر وخ دلت می سوزه می میرمxa0خیلی دلم گیره خیلی گرفتارمxa0دوس داشتنت خوبه خیلی دوست دارمxa0محبوب من چشمات به من میگنxa0روز جدایی خیلی نزدیکهxa0می ری نمی دونی که دور ازxa0توxa0دنیام چقد غمگین و تاریکهxa0دنیای من تاریک و غمگینهxa0بار جدایی خیلی سنگینهxa0هر کس که از حالم خبر دارهxa0از شونه هام این بارو برداره xa0...
ادامه مطلب