
دلم تنهاستدلگیرمهمش حس میکنم دارم بدون عشق میمیرمدلم تنهاستمجبورم xa0 دلم تنهاستدلگیرمهمش حس میکنم دارم بدون عشق میمیرمدلم تنهاستمجبورمفراموشت کنم حالا که از چشمای تو دورمتو میدونیتو خیلی وقته میدونینمیفهمی چه بی اندازه بی رحمیتو میدونیتو خیلی وقته میدونینمیفهمی چه بی اندازه بی رحمیتو میدونینفس گیرههوای بی تو بودن سخت دلگیرهتو میدونیچقدر شومههوای خونه مردی که از روی تو محرومهتو میدونیتو خیلی وقته میدونینمیفهمی چه بی اندازه بی رحمیتو میدونیتو خیلی وقته میدونینمیفهمی چه بی اندازه بی رحمی xa0...
ادامه مطلب
ی سال دیگه هم گذشتxa0 زار زاری صبحxa0 هیت شبxa0 اذان صبxa0 اذان شبxa0 و ی سال دیگه زنده ماندنxa0 ی سال دیگه هم گذشتxa0 کاش آدم بشیمxa0...
ادامه مطلب